Hoewel wij er alles aan doen om je ervaring met Dagtickets zo prettig mogelijk te maken, kan het altijd voorkomen dat je niet tevreden bent. In dat geval kun je een klacht indienen door jouw klacht te mailen naar support@dagtickets.nl. Vermeld daarbij duidelijk dat het om een klacht gaat en vermeld (indien van toepassing) het desbetreffende ordernummer. Wij zullen je klacht dan in behandeling nemen en streven er naar om de klacht binnen 7 dagen af te handelen.
Helaas kunnen wij je niet helpen als je niet tevreden bent over jouw bezoek aan een attractie. In dat geval kun je rechtstreeks contact opnemen met desbetreffende attractie. Mocht je de contactgegevens van een attractie nodig hebben staan die vermeld op jouw tickets. Mocht je die niet terug kunnen vinden stuur ons dan even een email zodat we je de juiste contactgegevens kunnen sturen.
Daarnaast kun je met jouw klacht ook terecht op het Online Dispute Resolution platform. Dit platform is een Europees initiatief en een vorm van alternatieve geschillenbeslechting, bedoeld om E-Commerce geschillen tussen consument en ondernemer op te lossen zonder dat er een rechter aan te pas hoeft te komen. Als je een klacht hebt over je aankoop bij Dagtickets en je komt er niet rechtstreeks met Dagtickets uit, dan kun je jouw klacht via dit platform indienen. De klacht wordt vervolgens behandeld door een geschillenorgaan.
Het Online Dispute Resolution platform kun je hier vinden: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL